Skip to main content

Public relations to systematyczna funkcja badawcza, której celem jest zaprojektowanie skutecznej kampanii mającej na celu rozwiązanie problemu w komunikacji masowej. Niezbędne jest, aby te badania były wiarygodne, aby zrozumieć problem i sformułować zalecenia. Niezawodność można zdefiniować jako zdolność metody do porównywania tych samych wyników w czasie. Jest to środek stabilny i spójny.

Public relations jako badanie w naukach społecznych ma na celu zrozumienie społeczeństwa i różnych zaangażowanych segmentów. Badając te segmenty lub rynki, praktyk może przewidywać postawy i zachowania. Ponadto te środki zapobiegawcze przewidują przyszłe problemy, które mogą się pojawić, oraz rozwiązania ich rozwiązywania.

Ponieważ public relations stoi przed wyzwaniem potwierdzenia znaczenia tego systematycznego podejścia do identyfikacji problemów, a zwłaszcza rozwiązywania problemów, konieczne jest, aby praktycy zachowali swoją reputację w „Corporate America” i mediach. Wiarygodne badania pomagają dominującej koalicji zilustrować potrzebę zrozumienia interesariuszy organizacji. Członkowie dominującej koalicji coraz bardziej rozumieją znaczenie swojego poparcia dla public relations. Skuteczny public relations przyczynia się do przewagi konkurencyjnej firmy, a tym samym do jej zysków.

Niestety nie wszyscy praktycy prowadzą niezbędne badania niezbędne do sformułowania wiarygodnych i aktualnych zaleceń. Badania mogą być bardzo systematycznym i skomplikowanym aspektem public relations, w zależności od zagadnienia. Jednak najlepiej jest przeprowadzić niezbędne badania, aby zebrać dane, które są szkodliwe dla kampanii. Podczas gdy subiektywność jest wykorzystywana w public relations, praktyk, aby dokonać świadomego oszacowania, musi zbadać organizację, jej odbiorców i wszelkie inne aspekty, które mogą wpłynąć na jej sukces. Miliony dolarów można zmarnować na kampanię skierowaną do niewłaściwych odbiorców i, co gorsza, niedostępną dla zamierzonych odbiorców.

Chociaż w przeszłości public relations nie była postrzegana jako odrębna funkcja, staje się coraz bardziej powszechna. Aby public relations pozostawało skuteczne, musi istnieć wsparcie public relations w organizacji, a także wyznaczony dyrektor ds. public relations do zarządzania wszystkimi funkcjami. Tylko na badania public relations należy przeznaczyć oddzielny budżet. Chociaż niektóre firmy nie chcą tego robić, odkrywają, że te badania pozwalają im zaoszczędzić pieniądze na dłuższą metę dzięki zarządzaniu kryzysowemu i kampaniom marketingowym.

Ponadto przyszłe licencje przyczyniłyby się do większej wiarygodności. Pomogłoby to również zapobiec możliwości wykorzystywania osób, organizacji i mediów przez niesystematycznych i niewykwalifikowanych oszustów. Systematyczne badania promują niezawodność.

Leave a Reply