Najlepsi z najlepszych!
Prelegenci II edycji Konferencji Włącz się na PR!
Chcesz zostać prelegentem II edycji konferencji „Włącz Się Na PR”?
Zapraszamy do kontaktu!
Prelegenci I edycji
Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie gdzie pomaga swoim słuchaczom doskonalić warsztat z praktycznego wykorzystania technologii informacyjnych w marketingu.
Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e- marketingowe. Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Współautor książek m.in. E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.
Wykładowca public relations na Uniwersytecie Jana Pawła II w Krakowie, producent kreatywny w filmach reklamowych i edukacyjnych. Promotor networkingu, współtwórca Towarzystw Biznesowych. Autor książki „Po co jest PR?”.
Specjalizuje się w badaniach niereaktywnych i analizie treści. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uczelniach z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych.
Jest autorką artykułów naukowych i opracowań w mediach branżowych oraz współautorką książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”.
Analityk mediów z ponad 10-letnim doświadczeniem. Kończy rozprawę doktorską na USWPS z zakresu prosumpcji sieciowej w internecie.
Od ponad 20 lat zajmuje się komunikowaniem. Była dziennikarką Radia Kraków, PR managerem w narodowych instytucjach kultury, rzecznikiem prasowym krakowskiego lotniska.
Doświadczenie dziennikarskie wykorzystuje wspierając firmy, instytucje oraz osoby publiczne w dotarciu do opinii publicznej i budowaniu wizerunku. Zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, projektuje i wdraża strategie PR, specjalizuje się w public affairs
i komunikacji kryzysowej.
Pasjonatka nowych mediów i możliwości ich wykorzystania w komunikowaniu marek.
Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia medialne i wizerunkowe, a także wykłada public relations na kilku krakowskich uczelniach m. in. na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera.
Autorka książek „Współpraca z mediami” i „Kryzysowe public relations”.
Przez lata związany z marketingiem terytorialnym. Odpowiedzialny za realizację projektów m.in. dla województw: wielkopolskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego. Współpracował z takimi markami jak: Konsberg Automotive, Polwax, Grupa Buma, Vive Tauron Kielce, Kryniczanka.
Autor wielu publikacji dotyczących marketingu, mediów społecznościowych i public relations. Specjalizuje się w tworzeniu kontekstowych strategii komunikacji. Uważa, że szansą dla współczesnego PR-u jest integracja działań komunikacyjno-wizerunkowych. Transparentność, emocje, dialog – to główne aspekty, na których buduje strategie marek.
W swojej pracy poszukuje oraz próbuje wyważyć trzy elementy: prostotę, piękno i komunikację. W dodatku bardzo lubi o tym uczyć – wykładał na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku „Digital Design”, a obecnie w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera na kierunku „Grafika reklamowa i edytorska”. Prowadzi także szkolenia i kursy dla organizacji pozarządowych.
W wolnym czasie wspiera krakowskie środowisko kreatywne – współorganizował cykl spotkań CreativeMornings, a obecnie raz w roku organizuje przeglądy portfolio dla społeczności portalu Behance – Behance Reviews Kraków.
z-ca Dyrektora Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, specjalista w zakresie media relations, komunikacji wizerunkowej i public relations. Współautorka programów telewizyjnych i radiowych, doradca ds. mediów, autorka książek, m.in. Metafory we współczesnej reklamie, publikacji naukowych i publicystycznych, wiceprzewodnicząca rady programowej Radia Kraków, członek i pełnomocnik ds. Promocji – Komisji Medioznawczej PAU i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, w przeszłości właścicielka firmy „Hipertekst” i prezes Wydawnictwa Edukacyjnego.