Najlepsi z najlepszych!

 

Prelegenci II edycji Konferencji Włącz się na PR!

 

Dominika Kucner

LifeTube

Dominika Kucner - specjalistka ds PR w LifeTube - pisze, rozmawia i zawodowo pogłębia wiedzę na temat influencer marketingu. Wcześniej związana z komunikacją w obszarach takich jak kultura i sztuka. Wierzy, że siła influencer marketingu tkwi w autentyczności przekazu i nieograniczonej kreatywności twórców.

Robert Tarnowski

Waluta XXI wieku - czy emocje sprzedają

Robert Tarnowski - od kilku lat jara się PR i content marketingiem. Komunikację traktuje trochę jak sztukę, a video marketing chętnie porównuje do reżyserii. W ramach PR bez krawatów chce integrować polską branżę public relations i dzielić się swoją wiedzą z zakresu komunikacji korporacyjnej, video oraz zarządzania kryzysowego. Dotychczas pracował dla takich marek jak BMW, PGNiG, Orlen czy IKEA. Aktualnie związany zawodowo z agencją Komunikacja Plus. W wolnych chwilach pochłania filmy, popijając whisky i planując kolejne starty biegowe.

Marcin Kuchno

Waluta XXI wieku - czy emocje sprzedają

Marcin Kuchno - PR-owiec związany głównie z branżą technologiczną. Do komunikacji trafił z premedytacji i od początku wiedział, że to jest to co chce robić. Interesuje się przede wszystkim influence marketingiem i dobrze skrojonym contentem, a do tego walczy o nowoczesny PR i ustawowy zakaz follow upów. Pracował dla takich marek jak Microsoft, National Geographic, Discovery Channel czy TomTom Telematics. Prywatnie wielki fan piw kraftowych, dobrego wina, Kresów Wschodnich, opery, kina i gier strategicznych. Zawodowo związany z agencją Remarkable Ones, w której pełni rolę Senior Communication Consultanta.

Michał Grzebyk

Co ma content do marketingu? O mocy słów słów kilka

Z zamiłowania humanista. Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Teoretyk i praktyk działań w zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. w agencjach Adweb i The Nets oraz realizując projekty w firmie consultingowej.

Małgorzata Baran

Czego nie robić w kontaktach z mediami?

Małgorzata Baran – zastępca redaktora naczelnego branżowego portalu PRoto.pl. Najczęściej pisze o kulisach pracy PR-owców, mediach społecznościowych, komunikacji mody czy marek luksusowych i influencerach, a od czasu do czasu o branży farmaceutycznej dla magazynu „Przemysł farmaceutyczny”. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Grzegorz Borowiecki

(Uwaga clickbait) Jak zhakować "Pokolenie Z" i nie wpaść do „dzbana” zapomnienia!

Nadsztygar marketingu i przedsiębiorca z ponad 18 letnim stażem. Od 2017 prowadzi projekt WUNDERTEAM, czyli górniczą agencję kreatywną pełną sztajgrów od czarnej marketingowej roboty. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności. Kampanie reklamowe, które współtworzył były nagradzane Effie Awards, Mixx Awards i jeszcze kilkoma innymi „Awards

Jolanta Kogut

CZY PR MA DOBRY PIAR? Refleksje o zaufaniu, odpowiedzialności i etyce public relations w kontekście realiów życia społecznego

JOLANTA KOGUT – kulturoznawca, pedagog, koordynator projektów, konsultant i trener umiejętności interpersonalnych. Autorka projektów artystyczno-edukacyjnych oraz programów szkoleniowych m.in. z zakresu wystąpień publicznych i skutecznej komunikacji. Nauczyciel akademicki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie – od 2012 roku prowadzi zajęcia z zakresu public relations oraz komunikacji wizerunkowej i dla studentów Wydziału Nauk Społecznych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Absolwentka Kulturoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego, Podyplomowych Studiów Pedagogiki Niezależnej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Cyprian Maciejewski

Profilowanie komunikacji korporacyjnej do grup interesariuszy - jak się do tego przygotować?

Cyprian Maciejewski - Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Doświadczony praktyk specjalizujący się w komunikowaniu i budowaniu relacji dla podmiotów z sektorów przemysłowego i komunalnego (energetyka, gospodarka odpadami, ciepłownictwo, infrastruktura, budownictwo). Pracował zarówno po stronie klienta jak i agencji. Odpowiadał za PR oraz CSR jednego z największych zakładów zagospodarowania odpadów w Polsce (ZU Sp. z o.o.), wprowadzając spółkę do "Rankingu Odpowiedzialnych Firm" i Raportu "Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki". Inicjator i współautor pierwszego w kraju zaudytowanego raportu odpowiedzialności społecznej w standardzie GRI G4 spółki komunalnej z branży odpadowej. Pełnił również rolę rzecznika prasowego firmy oraz prowadził działania PR dla projektu budowy nowoczesnej elektrociepłowni na paliwo RDF. Przez 6 lat PR Manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia odpowiedzialny przede wszystkim za strategie i plany komunikacyjne, obsługę klienta, new business (m.in. współpracował z Grupą Energa, Polską Spółką Gazownictwa, Grupą GPEC). Obecnie pracuje w gdańskim magistracie oraz jako niezależny doradca, copywriter i szkoleniowiec. Jest też członkiem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej.

Edyta Sander

Strategicznie o Employer Brandingu

Edyta Sander - zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz tworząc i wdrażając strategię University Relations dla State Street Banku. Na swoim koncie posiada również doświadczenie agencyjne oraz setki zrealizowanych projektów strategicznych (m.in. strategie employer brandingowe, analizy, audyty) i komunikacyjnych (m.in. eventy, materiały reklamowe, kampanie content marketingowe). Obecnie w ramach MBE group odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu MBE:branding. Najbardziej lubi pracować ze studentami i absolwentami polskich uczelni, dlatego oprócz pracy w MBE prowadzi szkolenia i konsultacje z budowania kariery zawodowej.

Chcesz zostać prelegentem II edycji konferencji „Włącz Się Na PR”?

Zapraszamy do kontaktu!

Prelegenci I edycji

Wojciech Szymański

Najnowsze trendy w e-marketingu

Wojciech Szymański, ekspert ds. e- marketingu oraz e- PR. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo, a od 2014 Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force. W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem Internetu. Pracował dla takich klientów jak BPH TFI, GlaxoSmithKline, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna Polska, Bleck Red White, Wolters Kluwer.

Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie gdzie pomaga swoim słuchaczom doskonalić warsztat z praktycznego wykorzystania technologii informacyjnych w marketingu.

Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e- marketingowe. Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Współautor książek m.in. E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.

Jakub Müller

Szybciej, taniej, ale czy lepiej? O tym, że rozwój technologii (marketingowych) przyspiesza, a klient zostaje taki sam

Współwłaściciel portalu Marketing przy Kawie, dziennikarz, specjalista ds. marketingu i zachowań konsumenckich. W branży działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Łukasz Zając

5 elementów istotnych w sprzedaży usług PR

Socjolog, praktyk public relations. Tworzy strategie PR, odpowiada za komunikacje korporacyjną oraz doradza organizacjom biznesowym i społecznym jak lepiej zarządzać komunikacją. Prowadzi własną agencję komunikacji strategicznej – Zając PR.
Wykładowca public relations na Uniwersytecie Jana Pawła II w Krakowie, producent kreatywny w filmach reklamowych i edukacyjnych. Promotor networkingu, współtwórca Towarzystw Biznesowych. Autor książki „Po co jest PR?”.

Bartłomiej Szczepaniak

Mindset marketera: Jak łączyć kreatywność z analityką, by zdobyć przewagę w nowej erze marketingu

Growth Marketing Director w startupie technologicznym G1ANT oraz Dyrektor Marketingu w Omni Finances Limited. Edukację i doświadczenie zdobywał w Wielkiej Brytanii. Multiinstrumentalista w świecie marketingu, w swojej pracy łączy kreatywność z analityką, a tam, gdzie psychologia spotyka się z technologią, fascynują go systemy skalowalne. Prywatnie uprawia akrobatykę, pasjonuje się komponowaniem muzyki i uważa, że najlepiej pływa się w jeziorze tylko wtedy, gdy można chwycić się tafli lodu.

Anna Raimann

Strategia social media - dlaczego jest taka ważna i jak ją stworzyć?

Akredytowany coach ICF, trener i psycholog biznesu, marketer W Project: People Poland (www.projectpeople.pl) - agencji strategicznej z leanowym podejściem.Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii biznesowych, produktowych i marketingowych, w tym również strategii social media. Jako coach specjalizuje się w prowadzeniu procesów grupowych, zespołowych i facylitacji. Twórca Fitowo Camp (www.fitowo.pl) - podczas którego uczy kobiety zmiany nawyków na zdrowe.

Magdalena Tokaj

10 wskazówek jak dobrze zmierzyć efekty działań PR

Socjolog cyfrowy, kierownik ds. rozwoju badań IMM.

Specjalizuje się w badaniach niereaktywnych i analizie treści. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uczelniach z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych.
Jest autorką artykułów naukowych i opracowań w mediach branżowych oraz współautorką książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”.

Analityk mediów z ponad 10-letnim doświadczeniem. Kończy rozprawę doktorską na USWPS z zakresu prosumpcji sieciowej w internecie.

Urszula Podraza

Spokojnie, to tylko kryzys - komunikacja kryzysowa

Ekspertka w zakresie PR i komunikacji kryzysowej, Partner Strategiczny w agencji Planet PR.
Od ponad 20 lat zajmuje się komunikowaniem. Była dziennikarką Radia Kraków, PR managerem w narodowych instytucjach kultury, rzecznikiem prasowym krakowskiego lotniska.
Doświadczenie dziennikarskie wykorzystuje wspierając firmy, instytucje oraz osoby publiczne w dotarciu do opinii publicznej i budowaniu wizerunku. Zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, projektuje i wdraża strategie PR, specjalizuje się w public affairs
i komunikacji kryzysowej.
Pasjonatka nowych mediów i możliwości ich wykorzystania w komunikowaniu marek.
Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia medialne i wizerunkowe, a także wykłada public relations na kilku krakowskich uczelniach m. in. na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera.
Autorka książek „Współpraca z mediami” i „Kryzysowe public relations”.

Robert Tarnowski

Wideo na YouTube czy artykuł w dzienniku? Kilka słów o roli influence marketingu w Public Relations

Robert Tarnowski - od kilku lat jara się PR i content marketingiem. Komunikację traktuje trochę jak sztukę, a video marketing chętnie porównuje do reżyserii. W ramach PR bez krawatów chce integrować polską branżę public relations i dzielić się swoją wiedzą z zakresu komunikacji korporacyjnej, video oraz zarządzania kryzysowego. Dotychczas pracował dla takich marek jak BMW, PGNiG, Orlen czy IKEA. Aktualnie związany zawodowo z agencją Komunikacja Plus. W wolnych chwilach pochłania filmy, popijając whisky i planując kolejne starty biegowe.

Marcin Kuchno

Wideo na YouTube czy artykuł w dzienniku? Kilka słów o roli influence marketingu w Public Relations

Marcin Kuchno - PR-owiec związany głównie z branżą technologiczną. Do komunikacji trafił z premedytacji i od początku wiedział, że to jest to co chce robić. Interesuje się przede wszystkim influence marketingiem i dobrze skrojonym contentem, a do tego walczy o nowoczesny PR i ustawowy zakaz follow upów. Pracował dla takich marek jak Microsoft, National Geographic, Discovery Channel czy TomTom Telematics. Prywatnie wielki fan piw kraftowych, dobrego wina, Kresów Wschodnich, opery, kina i gier strategicznych. Zawodowo związany z agencją Remarkable Ones, w której pełni rolę Senior Communication Consultanta.

Jonasz Wiercioch

Przekręć, poliż, zamocz, czyli meandry komunikacji z millenialsami.

CEO w Synapsy Communication i PR manager w Brave Brain.
Przez lata związany z marketingiem terytorialnym. Odpowiedzialny za realizację projektów m.in. dla województw: wielkopolskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego. Współpracował z takimi markami jak: Konsberg Automotive, Polwax, Grupa Buma, Vive Tauron Kielce, Kryniczanka.
Autor wielu publikacji dotyczących marketingu, mediów społecznościowych i public relations. Specjalizuje się w tworzeniu kontekstowych strategii komunikacji. Uważa, że szansą dla współczesnego PR-u jest integracja działań komunikacyjno-wizerunkowych. Transparentność, emocje, dialog – to główne aspekty, na których buduje strategie marek.

Dawid Palen

Let’s Brand Together, czyli porozmawiajmy o Twojej marce.

Projektant graficzny i konsultant w zakresie brandingu oraz nowych mediów. Sztuki projektowania uczył się w Danii, w Aarhus Tech, na kierunku „Multimedia Design and Communication”. Sztuki interpretacji w Polsce na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie warsztatowe oraz mnóstwo udanych projektów za sobą. W produktach interaktywnych najbardziej interesuje go projektowanie interakcji i pozytywnych doświadczeń użytkownika. W druku zwraca uwagę na detale typograficzne. Kerning, a raczej jego brak, potrafi wpędzić go w depresję.

W swojej pracy poszukuje oraz próbuje wyważyć trzy elementy: prostotę, piękno i komunikację. W dodatku bardzo lubi o tym uczyć – wykładał na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku „Digital Design”, a obecnie w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera na kierunku „Grafika reklamowa i edytorska”. Prowadzi także szkolenia i kursy dla organizacji pozarządowych.

W wolnym czasie wspiera krakowskie środowisko kreatywne – współorganizował cykl spotkań CreativeMornings, a obecnie raz w roku organizuje przeglądy portfolio dla społeczności portalu Behance – Behance Reviews Kraków.

Klaudia Cymanow-Sosin

Komunikacja reklamowa w stanie rozproszonej uwagi - perspektywa ekonomii percepcji

dr Klaudia Cymanow-Sosin,
z-ca Dyrektora Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, specjalista w zakresie media relations, komunikacji wizerunkowej i public relations. Współautorka programów telewizyjnych i radiowych, doradca ds. mediów, autorka książek, m.in. Metafory we współczesnej reklamie, publikacji naukowych i publicystycznych, wiceprzewodnicząca rady programowej Radia Kraków, członek i pełnomocnik ds. Promocji – Komisji Medioznawczej PAU i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, w przeszłości właścicielka firmy „Hipertekst” i prezes Wydawnictwa Edukacyjnego.