Skip to main content

Marketing organizacji non-profit nie ogranicza się do kampanii medialnych. Obejmuje branding – tworzenie logotypów i haseł wraz z treścią i mediami. Przedstaw sprawę i ideał swojej organizacji do uwagi odbiorców zewnętrznych i przyciągnij uwagę darczyńców i wolontariuszy za pomocą tych digitalch działań marketingowych.

Reklama e-mailowa

Marketing digital dla organizacji non-profit przyjmuje bardziej wyrafinowane podejście do tworzenia i realizacji kampanii marketingowych niż inne rodzaje marek i firm.

Wysyłanie e-maili i biuletynów to jeden z najbardziej autentycznych kanałów, dzięki którym organizacje charytatywne mogą dotrzeć do potencjalnych darczyńców i subskrybentów szukających wsparcia. Jest to również sposób, w jaki organizacje mogą informować swoich darczyńców o najnowszych wydarzeniach organizacyjnych, udostępniać sprawozdania finansowe lub rozpoczynać zbiórkę pieniędzy.

Używanie poczty e-mail do komunikacji z klientami to jeden z najtańszych i najskuteczniejszych sposobów nawiązywania kontaktów i komunikowania się z odbiorcami przez organizacje non-profit.

Media społecznościowe

Media społecznościowe to jedna z największych platform, na których ludzie mogą łączyć się z ludźmi, organizacje mogą łączyć się z potencjalnymi klientami i partnerami – darczyńcami w przypadku organizacji non-profit. Facebook, Instagram, Twitter, TikTok i Pinterest zapewniają kreatywną i bezpośrednią linię kontaktu z potencjalnymi zwolennikami Twojej sprawy.

Tworzenie platform mediów społecznościowych może zapewnić wiele platform internetowych, na których organizacja non-profit może łączyć się, generować obserwujących i tworzyć społeczność dla ich szlachetnych celów. Zawsze dołączaj platformy społecznościowe do swojej witryny, wiadomości e-mail, a nawet rozpowszechnianych treści.

Jest to niezbędne, aby Twoi widzowie mogli łatwo Cię śledzić. Im więcej obserwatorów ma organizacja non-profit, tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymasz darowizny dla swojej organizacji. Media społecznościowe są również twoją bezpośrednią linią komunikacji, aby podziękować i docenić wsparcie twojego darczyńcy.

Strony docelowe i wezwanie do działania

Darowizny są siłą napędową tych organizacji charytatywnych. Postaraj się ułatwić darczyńcom oferowanie wsparcia, strategicznie umieszczając wezwanie do działania na swoich stronach docelowych. Pamiętaj, że Twoi odbiorcy niekoniecznie lubią przeglądać strony, informacje i instrukcje, więc plusem jest to, że łatwiej jest dostrzec rzeczy i mieć łatwy dostęp do przycisków darowizny.

Zalecana jest również opcja darowizny cyklicznej. Niektórzy ludzie są gotowi wydać niewielkie kwoty, ale co miesiąc lub cyklicznie. Dotrzyj do tej grupy demograficznej, oferując swoim wspierającym różne powtarzające się kwoty i częstotliwości darowizn. Są tacy, którzy chcą pomóc, ale mogą to zrobić tylko w małych wyznaniach. Choć może się to wydawać niewielkie, z czasem Twoja organizacja non-profit otrzyma hojną kwotę z tych małych darowizn.

Zapewnienie odbiorcom dostępu do powtarzających się darowizn umożliwi im również odwiedzanie Twojej witryny lub platform darowizn. Z kolei na dłuższą metę budujesz więź z publicznością.

Optymalizacja wyszukiwarek

Dostrzeżenie w mediach społecznościowych może zająć trochę czasu, zwłaszcza w przypadku start-upów non-profit. Kolejna gałąź marketingu digitalowego, w której organizacje charytatywne powinny rozważyć zainwestowanie w optymalizację wyszukiwarek.

Co SEO w marketingu digital może zrobić dla organizacji non-profit?

Praca nad SEO organizacji non-profit jest kluczem do generowania ruchu organicznego, budowania wiarygodności marki oraz generowania potencjalnych klientów i sprzedaży dla organizacji. Można to osiągnąć poprzez tworzenie treści i strategie budowania linków. Branding jest również niezbędny, aby pomóc organizacji non-profit wyróżnić się i wzmocnić jej obecność w Internecie.

Bądź wyróżniony w przewodnikach non-profit

Aby uzyskać bardziej skoncentrowane podejście do marketingu swojej organizacji non-profit wśród potencjalnych darczyńców i zwolenników, rozważ umieszczenie w katalogach organizacji non-profit. Umieszczenie w katalogach organizacji non-profit może zająć trochę czasu, ale dzięki temu organizacja działa. Ostatnią rzeczą, jaką chciałbyś, aby pomyśleli Twoi potencjalni darczyńcy, jest to, aby Twoja organizacja wyłudzała od nich pieniądze.

Umieszczenie w tych przewodnikach non-profit zapewnia ci aktualny status twojego 501(c)3, skuteczność twoich programów i rzecznictwa oraz zdolność organizacji do przejrzystości. Im większe zaufanie tych ludzi do Twojej organizacji, tym większe prawdopodobieństwo otrzymania darowizn i pomocy finansowej.

Leave a Reply